Get Adobe Flash player

Lidmaatschap

Ook enthousiast geworden over het houden en kweken van vogels?

Word dan lid van vogelvereniging ‘de Putter’!

‘De Putter’ is als vereniging aangesloten bij de Nederlandse Bond van Vogelliefhebbers (NBvV). Deze landelijke organisatie van vogelliefhebbers telt momenteel zo’n 34.000 leden, verdeeld over een kleine 600 plaatselijke verenigingen.

Wat kost het?

De contributie bedraagt 45 euro per jaar. Jeugdleden tot 18 jaar betalen 18 euro. Bent u al lid van een zustervereniging en wilt u ook lid worden van De Putter dan kan dat door gast lid te worden voor 28 euro per jaar. Wilt u ons steunen dan kunt u zogenaamd "Putterlid" worden voor 28 euro. U kunt geen ringen bestellen en u ontvangt het tijdschrift Onze Vogels dan niet.

Lidmaatschap Wat krijgt u daarvoor?

U ontvangt als lid maandelijks het NBvV tijdschrift 'Onze Vogels', en achtmaal per jaar het clubblad "Putten Uit". Hierin vindt u o.a. een uitnodiging voor de komende ledenvergadering en ander verenigingsnieuws.

U krijgt uw eigen kweeknummer en u kunt ringen voor uw vogels bestellen. U kunt met uw vogels deelnemen aan plaatselijke-, kring-, districts- en (inter)nationale tentoonstellingen.

En..... natuurlijk kunt u gemakkelijk in contact komen met andere vogelliefhebbers en deelnemen aan onze vele en vooral gezellige activiteiten

Wanneer u besluit om lid te worden dan kunt u zich in verbinding stellen met het  Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. .

Kopieer onderstaande tabel, druk op de link (bestuur), plak de tekst in de e-mail en vul de e-mail verder in en verstuur de e-mail.

Naam

Meldt zich aan als lid.

Postcode

Woonplaats