Clubgebouw

Onze vereniging is sinds 1995 eigenaar van een clubgebouw aan de Hooiweg te Putten.

Het bestaat uit een ruime hal met sanitaire voorzieningen, een keuken, bestuurskamer en een grote zaal met een gezellige bar. De zaal biedt plaats aan circa 70 personen. Op de eerste verdieping, die middels een vaste trap is te bereiken, bevinden zich twee bergruimtes.

Een zeer geschikte accommodatie voor een feestje! Als gevolg van de Algemene Plaatselijke Verordening van de gemeente Putten mogen wij nog slechts zes keer per jaar het clubgebouw gebruiken voor een feestje. Het bestuur heeft daarom besloten dat degenen die de afgelopen jaren ieder jaar gebruik maakten van ons gebouw voorrang te verlenen. De namen van deze personen zijn bij ons bekend. Dit betekent dat wij in principe nu al ieder jaar volgeboekt zijn. Bij afzegging door één van de zes komt er een plaatsje vrij.

Clubgebouw “het Putternest”

Hooiweg 6c

3882 MS Putten

Beheerder: G, vd Bor. tel. 356598

Routebeschrijving:

Vanuit Harderwijk/Ermelo: U neemt de N303, deze gaat over in de N798. Na de 4e rotonde 1e weg links. Op de 1e rotonde rechtsaf. Op kruispunt linksaf, na 50m vindt u links het clubgebouw.

Vanuit Nijkerk: op de N798 gaat u na de spoorwegovergang op de 2e rotonde rechts. Volgende rotonde rechtsaf. Op kruispunt linksaf, na 50m vindt u links het clubgebouw.

Vanuit Barneveld/ Voorthuizen: op de N303 1e rotonde in Putten linksaf. Volgende rotonde linksaf. U blijft deze weg volgen, scherpe bocht naar rechts. Na 100m vindt u rechts het clubgebouw.

Vanuit Garderen: 1e rotonde linksaf. 2e rotonde rechtdoor. Op de 3e rotonde linksaf. U blijft deze weg volgen, scherpe bocht naar rechts. Na 100m vindt u rechts het clubgebouw.